Ügyfélhívó rendszer
Helyi sorszámkijelzők
Központi kijelzők
Ügyintézői hívópult
Szoftveres ügyintézői hívópult
Statisztikai és monitoring szoftver modulok
-
Ügyfélhívó rendszer
Hatékony ügyfélkezelés
Ideális megoldás az ügyfelek irányítására. Folyamatosan növeli az előreláthatóságot/ tervezhetőséget, nemcsak a cég, hanem az ügyfelek számára is, csökkentve ezáltal a felek közötti feszültséget. Segít továbbá az eligazodásban. Mindez egy hatékonyabb, minőségi ügyfélirányítást eredményez.
Ügyfélhívó rendszerünk korszerű, költséghatékony és egyénre szabottan fejleszthető. Használható minden olyan helyen, ahol a lakosság ügyeinek intézése folyik, és a sorban állás a hagyományos módokon már tarthatatlan. Rendszerünket elsősorban állami szervek, bankok, takarékszövetkezetek, szolgáltatók, ügyfélkapcsolati irodák, posták, gyógyszertárak, orvosi intézmények részére ajánljuk.
A rendszer elemei: - Helyi sorszámkijelzők ügyfélirányításra, melyek az adott helyhez (pl. ablakhoz, rendelőhöz) való hívást biztosítják.
- Központi kijelzők: sorszámok, reklámok, egyéb információk egyidejű megjelenítésére. Új híváskor a kijelzőn megjelenik a hívó szoba vagy ablak száma, illetve a hívott fél sorszáma hangjelzés kíséretében.
- Ügyintézői hívópult: egyszerűsített hardveres berendezés új ügyfelek hívására, illetve az ügyletek lezárására.
- Szoftveres ügyintézői hívópult: összetett ügyintézői feladatok kezelésére (ügyintézői PC munkaállomást igényel).
- Statisztikai és monitoring szoftver modulok: az ügyfelekkel, az ügymenettel és az ügyintézőkkel kapcsolatos adatok folyamatos nyomon követésére, statisztikai adatok, riportok készítésére és elemzésére.
A rendszer működéseAz ügyfélhívó terminál kijelzőjén megjelenő menüből az érintőképernyő használatával az ügyfél könnyedén kiválaszthatja a kívánt szolgáltatást. A terminál kinyomtatja és kiadja a jegyet, mely legalább a kiválasztott szolgáltatást és az ügyfél sorszámát tartalmazza. A jegyen opcionálisan sok egyéb hasznos információ is feltüntethető (pl. várakozók száma).
Amint az adott szolgáltató munkatársa készen áll az új ügyfél hívására, az ügyintézői hívópulton keresztül jelzi azt a kiszolgálónak. Ekkor az intézményben elhelyezett központi kijelzőkön és az aktuális helyi sorszámkijelzőn megjelenik a következő behívott ügyfél és a kiszolgáló pult sorszáma.
Kiváló lehetőség a leghatékonyabb ügyfélirányításra és statisztikák készítésére. Rendszerünk lehetőséget nyújt az irodák megszervezéséhez, pl.: nyitvatartási idők, ebédszünetek, foglalkoztatottak számának legideálisabb kialakítására.
-
Article No. SMUGYFH