Ideális megoldás az ügyfelek irányítására. Folyamatosan növeli az előreláthatóságot/ tervezhetőséget, nemcsak a cég, hanem az ügyfelek számára is, csökkentve ezáltal a felek közötti feszültséget. Segít továbbá az eligazodásban. Mindez egy hatékonyabb, minőségi ügyfélirányítást eredményez.
Ügyfélhívó rendszerünk korszerű, költséghatékony és egyénre szabottan fejleszthető. Használható minden olyan helyen, ahol a lakosság ügyeinek intézése folyik, és a sorban állás a hagyományos módokon már tarthatatlan. Rendszerünket elsősorban állami szervek, bankok, takarékszövetkezetek, szolgáltatók, ügyfélkapcsolati irodák, posták, gyógyszertárak, orvosi intézmények részére ajánljuk.
Az ügyfélhívó terminál kijelzőjén megjelenő menüből az érintőképernyő használatával az ügyfél könnyedén kiválaszthatja a kívánt szolgáltatást. A terminál kinyomtatja és kiadja a jegyet, mely legalább a kiválasztott szolgáltatást és az ügyfél sorszámát tartalmazza. A jegyen opcionálisan sok egyéb hasznos információ is feltüntethető (pl. várakozók száma).
Amint az adott szolgáltató munkatársa készen áll az új ügyfél hívására, az ügyintézői hívópulton keresztül jelzi azt a kiszolgálónak. Ekkor az intézményben elhelyezett központi kijelzőkön és az aktuális helyi sorszámkijelzőn megjelenik a következő behívott ügyfél és a kiszolgáló pult sorszáma.
Kiváló lehetőség a leghatékonyabb ügyfélirányításra és statisztikák készítésére. Rendszerünk lehetőséget nyújt az irodák megszervezéséhez, pl.: nyitvatartási idők, ebédszünetek, foglalkoztatottak számának legideálisabb kialakítására.